Eelmisel korral tegime ping-pongi mängu ja see tuli muuta kahe mängijaga mänguks. Täna teete ülesande lõpuni.
Selleks:
1. salvesta antud failipõhi oma arvutisse //media.voog.com/0000/0005/5805/files/%C3%9Clesanne_ping-pong.sb2
 
2. mine lehele scratch.mit.edu -> Proovi seda -> Fail -> Lae ülesse oma arvutist -> vali salvestatud fail.

Kui fail on avatud, siis näed, et tegelased liiguvad ja pall põrkub. Küll ei loendata punkte. Selleks tuleb luua kaks muutujat (kõigile spraitidele, sest ka pall tahab neid kasutada): Rohelise punktid ja teiseks muutujaks Kollase punktid.

Neid muutujaid tuleb kasutada nii, et kollane saab punkte juurde siis, kui ta puudutab palli ja kaotab punkti kui pall puudutab halli. Roheline puudutab palli, siis saab elu juurde. Puudutab pall rohelist, siis roheline kaotab punkti.

Kui roheline saab 20 punkti täis, siis saadetakse teade Rohelised võitsid, taustale ilmub kiri "Rohelised võitsid!" ja mäng peatub.

Kui kollane saab 20 punkti täis, siis saadetakse teade Kollased võitsid, taustale ilmub kiri "Kollased võitsid!" ja mäng peatub.

Värvi puutumise ja punktide kaotamine lisa palli skriptiks.
Punktide lisandumine ja teate ilmumine lisa vastava värviga tegelase (Paddle) alla.